(Translated by https://www.hiragana.jp/)
 ΚΑΤΑ ΜΑΡΚΟΝ 3 Byzantine Textform
ΚかっぱΑあるふぁΤたうΑあるふぁ ΜΑΡΚΟΝ 3
Mark 3 Byzantine
1Κかっぱαあるふぁεいぷしろんσしぐまῆλθεν πάλιν εいぷしろんἰς τたうνにゅー συναγωγήν, κかっぱαあるふぁὶ ἦνにゅーκかっぱεいぷしろんῖ ἄνθρωπος ἐξηραμμένην ἔχかいωおめがνにゅー τたうνにゅー χかいεいぷしろんρろーαあるふぁ. 2Κかっぱαあるふぁὶ παρετήρουν αあるふぁτたうνにゅー εいぷしろんτたうοおみくろんῖς σάββασιν θεραπεύσει αあるふぁὐτόν, ἵνにゅーαあるふぁ κατηγορήσωσιν αあるふぁτたうοおみくろんῦ. 3Κかっぱαあるふぁὶ λέγει τたうῷ ἀνθρώπῳ τたうῷ ἐξηραμμένην ἔχοντι τたうνにゅー χかいεいぷしろんρろーαあるふぁ, Ἔγειραι εいぷしろんἰς τたうὸ μέσον. 4Κかっぱαあるふぁὶ λέγει αあるふぁτたうοおみくろんῖς, Ἔξεστιν τたうοおみくろんῖς σάββασιν ἀγαθοποιῆσしぐまαあるふぁιいおた, ἢ κακοποιῆσαι; Ψυχὴνにゅー σしぐまσしぐまαあるふぁιいおた, ἢ ἀποκτεῖνにゅーαあるふぁιいおた; Οおみくろんδでるたὲ ἐσιώπων. 5Κかっぱαあるふぁὶ περιβλεψάμενος αあるふぁτたうοおみくろんὺς μみゅーεいぷしろんτたう’ ὀρろーγがんまῆς, συλλυπούμενος ἐπぱいτたうῇ πωρώσει τたうῆς καρδίας αあるふぁτたうνにゅー, λέγει τたうῷ ἀνθρώπῳ, Ἔκτεινον τたうνにゅー χかいεいぷしろんῖρά σしぐまοおみくろんυうぷしろん. Κかっぱαあるふぁὶ ἐξέτεινεν, κかっぱαあるふぁὶ ἀποκατεστάθη ἡ χかいεいぷしろんρろー αあるふぁτたうοおみくろんῦ ὑγがんまιいおたὴς ὡς ἡ ἄλらむだλらむだηいーた. 6Κかっぱαあるふぁὶ ἐξελθόντες οおみくろんἱ Φαρισαῖοおみくろんιいおた εいぷしろんὐθέως μみゅーεいぷしろんτたうτたうνにゅーρろーῳδιανῶνにゅー συμβούλιον ἐποίουν κかっぱαあるふぁτたうαあるふぁτたうοおみくろんῦ, ὅπως αあるふぁτたうνにゅー ἀπολέσωσιν.

7Κかっぱαあるふぁὶ ὁ Ἰησοῦς ἀνεχώρησεν μみゅーεいぷしろんτたうτたうνにゅー μαθητῶνにゅー αあるふぁτたうοおみくろんπぱいρろーὸς τたうνにゅー θάλασσαν· κかっぱαあるふぁὶ πολὺ πぱいλらむだῆθος ἀπぱいτたうῆς Γαλιλαίας ἠκολούθησαν αあるふぁτたうῷ, κかっぱαあるふぁὶ ἀπぱいτたうῆς Ἰουδαίας, 8κかっぱαあるふぁὶ ἀπぱいὸ Ἱεροσολύμων, κかっぱαあるふぁὶ ἀπぱいτたうῆς Ἰδουμαίας, κかっぱαあるふぁὶ πέραν τたうοおみくろんῦ Ἰορδάνου, κかっぱαあるふぁοおみくろんἱ περὶ Tύρον κかっぱαあるふぁὶ Σιδῶνにゅーαあるふぁ, πぱいλらむだῆθος πολύ, ἀκούσαντες ὅσしぐまαあるふぁ ἐποίει, ἦλθον πぱいρろーὸς αあるふぁὐτόν. 9Κかっぱαあるふぁεいぷしろんπぱいεいぷしろんνにゅー τたうοおみくろんῖς μαθηταῖς αあるふぁτたうοおみくろんῦ ἵνにゅーαあるふぁ πλοιάριον προσκαρτερῇ αあるふぁτたうδでるたιいおたτたうνにゅー ὄχλον, ἵνにゅーαあるふぁ μみゅーὴ θλίβωσιν αあるふぁὐτόν. 10Πολλοὺς γがんまρろー ἐθεράπευσεν, ὥστε ἐπιπίπτειν αあるふぁτたうῷ, ἵνにゅーαあるふぁ αあるふぁτたうοおみくろんῦ ἅψωνται, ὅσしぐまοおみくろんιいおた εいぷしろんχかいοおみくろんνにゅー μάστιγας. 11Κかっぱαあるふぁτたうὰ πνεύματα τたうὰ ἀκάθαρτα, ὅτたうαあるふぁνにゅー αあるふぁτたうνにゅー ἐθεώρει, προσέπιπτεν αあるふぁτたうῷ, κかっぱαあるふぁὶ ἔκραζεν, λέγοντα ὅτたうιいおた Σしぐまεいぷしろんἴ ὁ υうぷしろんἱὸς τたうοおみくろんῦ θεοῦ. 12Κかっぱαあるふぁὶ πολλὰ ἐπετίμα αあるふぁτたうοおみくろんῖς ἵνにゅーαあるふぁ μみゅーὴ φανερὸνにゅー αあるふぁτたうνにゅー ποιήσωσιν.

13Κかっぱαあるふぁὶ ἀναβαίνει εいぷしろんἰς τたうὸ ὄρος, κかっぱαあるふぁὶ προσκαλεῖτたうαあるふぁιいおた οおみくろんὓς ἤθελεν αあるふぁὐτός· κかっぱαあるふぁὶ ἀπぱいῆλθον πぱいρろーὸς αあるふぁὐτόν. 14Κかっぱαあるふぁὶ ἐποίησεν δώδεκα, ἵνにゅーαあるふぁσしぐまιいおたνにゅー μみゅーεいぷしろんτたうαあるふぁτたうοおみくろんῦ, κかっぱαあるふぁὶ ἵνにゅーαあるふぁ ἀποστέλλῃ αあるふぁτたうοおみくろんὺς κηρύσσειν, 15κかっぱαあるふぁὶ ἔχειν ἐξουσίαν θεραπεύειν τたうὰς νόσους, κかっぱαあるふぁὶ ἐκβάλλειν τたうὰ δαιμόνια· 16κかっぱαあるふぁὶ ἐπέθηκεν τたうῷ Σίμωνι ὄνομα Πέτρον· 17κかっぱαあるふぁὶ Ἰάκωβον τたうνにゅー τたうοおみくろんῦ Ζεβεδαίου, κかっぱαあるふぁὶ Ἰωάννην τたうνにゅー ἀδελφὸνにゅー τたうοおみくろんῦ Ἰακώβου· κかっぱαあるふぁὶ ἐπέθηκεν αあるふぁτたうοおみくろんῖς ὀνόματα Βοανεργές, ὅ ἐστιν, Υうぷしろんοおみくろんὶ Βροντῆς· 18κかっぱαあるふぁὶ Ἀνδρέαν, κかっぱαあるふぁὶ Φίλιππον, κかっぱαあるふぁὶ Βαρθολομαῖοおみくろんνにゅー, κかっぱαあるふぁὶ Ματθαῖοおみくろんνにゅー, κかっぱαあるふぁὶ Θωμᾶνにゅー, κかっぱαあるふぁὶ Ἰάκωβον τたうνにゅー τたうοおみくろんῦ Ἀλφαίου, κかっぱαあるふぁὶ Θαδδαῖοおみくろんνにゅー, κかっぱαあるふぁὶ Σίμωνα τたうνにゅー Κανανίτην, 19κかっぱαあるふぁὶ Ἰούδαν Ἰσκαριώτην, ὃς κかっぱαあるふぁὶ παρέδωκεν αあるふぁὐτόν. Κかっぱαあるふぁὶ ἔρχονται εいぷしろんἰς οおみくろんκかっぱοおみくろんνにゅー·

20κかっぱαあるふぁὶ συνέρχεται πάλιν ὄχλος, ὥσしぐまτたうεいぷしろん μみゅーὴ δύνασθαι αあるふぁτたうοおみくろんὺς μήτε ἄρτον φふぁいαあるふぁγがんまεいぷしろんνにゅー. 21Κかっぱαあるふぁὶ ἀκούσαντες οおみくろんπぱいαあるふぁρろーαあるふぁτたうοおみくろんῦ ἐξくしーῆλθον κかっぱρろーαあるふぁτたうσしぐまαあるふぁιいおた αあるふぁὐτόν· ἔλεγον γがんまρろーτたうιいおた Ἐξέστη. 22Κかっぱαあるふぁοおみくろんἱ γραμματεῖς οおみくろんἱ ἀπぱいὸ Ἱεροσολύμων καταβάντες ἔλεγον ὅτたうιいおた Βεελζεβοὺλらむだχかいεいぷしろんιいおた, κかっぱαあるふぁὶ ὅτたうιいおたνにゅー τたうῷ ἄρχοντι τたうνにゅー δαιμονίων ἐκβάλλει τたうὰ δαιμόνια. 23Κかっぱαあるふぁὶ προσκαλεσάμενος αあるふぁὐτούς, ἐνにゅー παραβολαῖς ἔλεγεν αあるふぁτたうοおみくろんῖς, Πぱいῶς δύναται Σしぐまαあるふぁτたうαあるふぁνにゅーᾶς Σしぐまαあるふぁτたうαあるふぁνにゅーνにゅー ἐκβάλλειν; 24Κかっぱαあるふぁὶ ἐὰνにゅー βασιλεία ἐφふぁい’ ἑαυτὴνにゅー μερισθῇ, οおみくろんὐ δύναται σしぐまτたうαあるふぁθしーたνにゅーαあるふぁιいおた ἡ βασιλεία ἐκείνη. 25Κかっぱαあるふぁὶ ἐὰνにゅー οおみくろんἰκία ἐφふぁい’ ἑαυτὴνにゅー μερισθῇ, οおみくろんὐ δύναται σしぐまτたうαあるふぁθしーたνにゅーαあるふぁιいおたοおみくろんἰκία ἐκείνη. 26Κかっぱαあるふぁεいぷしろんἰ ὁ Σατανᾶς ἀνέστη ἐφふぁい’ ἑαυτὸνにゅー κかっぱαあるふぁὶ μεμέρισται, οおみくろんὐ δύναται σしぐまτたうαあるふぁθしーたνにゅーαあるふぁιいおた, ἀλらむだλらむだὰ τέλος ἔχει. 27Οおみくろんδでるたεいぷしろんὶς δύναται τたうὰ σκεύη τたうοおみくろんῦ ἰσχυροῦ, εいぷしろんἰσελθὼνにゅー εいぷしろんἰς τたうνにゅー οおみくろんἰκίαν αあるふぁτたうοおみくろんῦ, διαρπάσαι, ἐὰνにゅー μみゅーπぱいρろーτたうοおみくろんνにゅー τたうνにゅー ἰσχυρὸνにゅー δήσῃ, κかっぱαあるふぁὶ τότε τたうνにゅー οおみくろんἰκίαν αあるふぁτたうοおみくろんῦ διαρπάσῃ.

28μみゅーνにゅー λέγω ὑμみゅーνにゅー, ὅτたうιいおた πάντα ἀφεθήσεται τたうὰ ἁμαρτήματα τたうοおみくろんῖς υうぷしろんοおみくろんῖς τたうνにゅー ἀνθρώπων, κかっぱαあるふぁὶ βλασφημίαι ὅσας ἂνにゅー βλασφημήσωσιν· 29ὃς δでるた’ ἂνにゅー βλασφημήσῃ εいぷしろんἰς τたうὸ πνεῦμみゅーαあるふぁ τたうὸ ἅγιον, οおみくろんκかっぱ ἔχει ἄφεσιν εいぷしろんἰς τたうνにゅー αあるふぁἰῶνにゅーαあるふぁ, ἀλらむだλらむだ’ ἔνοχός ἐστιν αあるふぁἰωνίου κρίσεως. 30τたうιいおた ἔλεγον, Πぱいνにゅーεいぷしろんμみゅーαあるふぁ ἀκάθαρτον ἔχει.

31Ἔρχονται οおみくろんνにゅー οおみくろんἱ ἀδελφοὶ κかっぱαあるふぁὶ ἡ μήτηρ αあるふぁτたうοおみくろんῦ, κかっぱαあるふぁὶ ἔξくしーωおめがσしぐまτたうῶτες ἀπέστειλαν πぱいρろーὸς αあるふぁὐτόν, φωνοῦντες αあるふぁὐτόν. 32Κかっぱαあるふぁὶ ἐκάθητο ὄχλος πぱいεいぷしろんρろーαあるふぁὐτόν· εいぷしろんπぱいοおみくろんνにゅー δでるたαあるふぁτたうῷ, Ἰδού, ἡ μήτηρ σしぐまοおみくろんυうぷしろん κかっぱαあるふぁοおみくろんἱ ἀδελφοί σしぐまοおみくろんυうぷしろん κかっぱαあるふぁαあるふぁἱ ἀδελφαί σしぐまοおみくろんυうぷしろんξくしーωおめが ζぜーたηいーたτたうοおみくろんῦσίν σしぐまεいぷしろん. 33Κかっぱαあるふぁὶ ἀπεκρίθη αあるふぁτたうοおみくろんῖς λέγων, Tίς ἐστιν ἡ μήτηρ μみゅーοおみくろんυうぷしろんοおみくろんἱ ἀδελφοί μみゅーοおみくろんυうぷしろん; 34Κかっぱαあるふぁὶ περιβλεψάμενος κύκλῳ τたうοおみくろんὺς πぱいεいぷしろんρろーαあるふぁτたうνにゅー καθημένους, λέγει, Ἴδでるたεいぷしろん, ἡ μήτηρ μみゅーοおみくろんυうぷしろん κかっぱαあるふぁοおみくろんἱ ἀδελφοί μみゅーοおみくろんυうぷしろん. 35Ὃς γがんまρろーνにゅー ποιήσῃ τたうὸ θέλημα τたうοおみくろんῦ θεοῦ, οおみくろんὗτος ἀδελφός μみゅーοおみくろんυうぷしろん κかっぱαあるふぁὶ ἀδελφή μみゅーοおみくろんυうぷしろん κかっぱαあるふぁὶ μήτηρ ἐστίν.

Maurice A. Robinson and William G. Pierpont, The New Testament in the Original Greek: Byzantine Textform, 2005. (Chilton Book Publishing, 2005).

Byztxt.com

Bible Hub
Mark 2
Top of Page
Top of Page